Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5074
Title: | Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя |
Other Titles: | Pedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentality |
Authors: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Keywords: | педагогічна самосвідомість pedagogical self-awareness педагогическое самосознание вчителі teachers професійний менталітет professional mentality |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Стрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134. |
Abstract: | У даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5074 |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.