Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4949
Назва: | Методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт з дисципліни «Теорія і методика навчання» |
Інші назви: | Methodical recommendations for practical and independent work in the discipline "Theory and methodology of teaching" |
Автори: | Петухова, Тетяна Анатоліївна Petukhova, Tetіana Anatoliivna Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna |
Ключові слова: | методичні рекомендації практичні та самостійні роботи теорія і методика навчання трудове навчання та технології методика викладання креслення заняття з креслення методика навчання креслення methodical recommendations practical and independent work theory and methodology of teaching labor training and technology methodology of drawing drawing lessons technique of drawing drawing |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Петухова Т. А. Методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт з дисципліни «Теорія і методика навчання» / Т. А. Петухова, Т. В. Штайнер. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – 83. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації спрямовані на надання методичної допомоги під час організації та виконання практичних та самостійних робіт здобувачами вищої освіти 3 року навчання за першим (бакалаврським) рівнем освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) всіх форм навчання. Зміст методичних рекомендацій відповідає навчальному плану спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та робочої програми з дисципліни «Теорія і методика навчання». Методичні рекомендації розроблені з метою формування та вдосконалення у здобувачів вищої освіти знань, умінь та навичок з дисципліни «Теорія і методика навчання» (модуля «Теорія і методика навчання креслення»). Methodical recommendations are aimed at providing methodological assistance during the organization and implementation of practical and independent work by higher education applicants 3 years of study at the first (bachelor) level of educational and vocational program "Secondary education (Labor education and technology)" in the specialty 014 Secondary education (Labor training and technology) of all forms of learning. The content of the methodological recommendations corresponds to the curriculum of the specialty 014 Secondary education (Labor education and technology) and the work program of the discipline "Theory and methodology of teaching". The methodological recommendations are developed with the purpose of formation and improvement of the students of higher education of knowledge, skills and skills in the discipline "Theory and methodology of teaching" (module "Theory and methodology of teaching drawing"). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4949 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.