Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4905
Назва: | Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів |
Інші назви: | Phenomenology of social-value orientations in professional activity of teachers |
Автори: | Колбіна, Людмила Анатоліївна Kolbina, Liudmyla Anatoliivna |
Ключові слова: | соціально-ціннісні орієнтації social-value orientations професійна діяльність педагогів professional activity of teachers феноменологія phenomenology |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Колбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 101-104. |
Короткий огляд (реферат): | В статті аналізується проблема феноменології відносно соціально-цінносних орієнтацій в професійній діяльності педагогів. Автор проводить діагностику і аналізує результати анкетування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом з проблеми дослідження.. The article demonstrates the concept of social and value orientations in teacher’s professional activity. The author diagnosed future teachers’ levels of mastering concepts system concerning the research subject. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4905 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 135.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.