Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4830| Назва: | Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи | 
| Інші назви: | Preparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approaches | 
| Автори: | Жаровцева, Тетяна Григорівна Zharovtseva, Tetyana Grygorivna  | 
| Ключові слова: | методологічні підходи methodological approaches неблагополучні сім`ї disadvantaged families підготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ями preparing students to work with disadvantaged families  | 
| Дата публікації: | 2006 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. . The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4830 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2006 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 30.pdf | 157.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.