Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693| Назва: | Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями |
| Автори: | Комар, Т. О. |
| Ключові слова: | корекційна робота обмежені можливості моделі роботи студенти з ОМ |
| Дата публікації: | 2005 |
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Бібліографічний опис: | Комар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101. |
| Короткий огляд (реферат): | У даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693 |
| Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 35.pdf | 227.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.