Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4654| Назва: | Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти |
| Автори: | Койчева, Тетяна Іванівна Koycheva, Tetyana Ivanivna |
| Ключові слова: | показники ефективності ефективність підготовки майбутні вчителі гуманітарні спеціальності дистанційна освіта |
| Дата публікації: | 2005 |
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Бібліографічний опис: | Койчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти / Т.І. Койчева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 27-31. |
| Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. The article presents some features of training future Arts teachers for acting as a tutor in the system of distance education. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4654 |
| Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 10.pdf | 201.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.