Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4638
Назва: | Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів |
Автори: | Білова, Наталія Костянтинівна Бароліс, О. В. Bilova, Nataliia Kostyantynivna |
Ключові слова: | розвиток самосвідомості майбутні вчителі самосвідомість учителів |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Білова Н. К. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів / Н. К. Білова, О. В. Бароліс // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 6-9. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання змістовної сутності зовнішнього і внутрішнього художньо-педагогічного діалогу між студентами, викладачами, художнім текстом - музичним твором як методу усвідомленого розкриття і розширення меж свого «Я» через розуміння іншого; висвітлюється стан проблеми в практиці підготовки студентів-музикантів на основі аналізу результатів проведеного експерименту; подаються шляхи її вирішення. In the article we work out the issues of outside and inside essence of art-pedagogical dialogue between students, teachers, art narrative - music play and the author, the former being considered a method of realized revealing and extension of the borders of personal “I” through understanding another person; analyze experimental data of diagnostic research, determine the ways of solving the problem. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4638 |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 189.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.