Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4638
Title: | Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів |
Authors: | Білова, Наталія Костянтинівна Бароліс, О. В. Bilova, Nataliia Kostyantynivna |
Keywords: | розвиток самосвідомості майбутні вчителі самосвідомість учителів |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Білова Н. К. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів / Н. К. Білова, О. В. Бароліс // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 6-9. |
Abstract: | У статті розглядаються питання змістовної сутності зовнішнього і внутрішнього художньо-педагогічного діалогу між студентами, викладачами, художнім текстом - музичним твором як методу усвідомленого розкриття і розширення меж свого «Я» через розуміння іншого; висвітлюється стан проблеми в практиці підготовки студентів-музикантів на основі аналізу результатів проведеного експерименту; подаються шляхи її вирішення. In the article we work out the issues of outside and inside essence of art-pedagogical dialogue between students, teachers, art narrative - music play and the author, the former being considered a method of realized revealing and extension of the borders of personal “I” through understanding another person; analyze experimental data of diagnostic research, determine the ways of solving the problem. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4638 |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.