Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4501
Назва: | Методична система навчання розв`язування сюжетних задач учнів початкових класів |
Інші назви: | Methodical system of teaching the solution of story tasks of elementary school students |
Автори: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Ключові слова: | сюжетні математичні задачі психолого-дидактична теорія задач уміння розв`язування задач методична система навчання молодших школярів розв`язування сюжетних задач загальне уміння розв`язування сюжетних задач розв`язування сюжетних задач певних видів plot mathematical problems psychological-didactic theory of problems ability to solve problems methodical system of teaching younger cheerleaders to solve story problems general ability to solve story problems solve story problems of certain types |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Астропринт |
Бібліографічний опис: | Скворцова С. О. Методична система навчання розв`язування сюжетних задач учнів початкових класів: Монографія / С. О. Скворцова. - Одеса: Астропринт, 2006. - 696 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії викладено теоретико-методичні основи навчання учнів розв`язуваннясюжетних задач. Визначається зміст понять "загальне уміння розв`язувати задачі", "окреме уміння розв`язувати задачі". Виділяється операційний склад загального уміння розв`язувати прості та складені задачі. На основі визначених концептуальних теоретичних основ конструюється модель методичної системи навчання учнів розв`язування сюжетних задач в курсі математики початкової школи, що спрямована на формування загального уміння розв`язування задач та окремих умінь розв`язування задач певних видів. Методична система реалізується у 1-4 класах загальноосвітньої школи, нею передбачено навчання молодших школярів розв`язування задач усіх математичних структур, що містяться у чинних підручниках. Для науковців, аспірантів, студентів, вчителів і методистів. The monograph outlines the theoretical and methodological foundations of teaching students the solution of story problems. The content of the concepts "general ability to solve problems", "separate ability to solve problems" is defined. The operational structure of the general ability to solve simple and complex tasks stands out. On the basis of certain conceptual theoretical foundations, a model of methodical system of teaching students of problem solving in the elementary school mathematics course is designed, which is aimed at forming the general problem solving skills and individual problem solving skills of certain types. The methodical system is implemented in 1-4 grades of a comprehensive school, it provides for teaching younger students to solve the problems of all mathematical structures contained in existing textbooks. For scholars, graduate students, students, teachers and methodologists. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4501 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
skvortsova-monografiya.pdf | 44.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.