Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4391
Назва: | Термінологічна функціональна грамотність фахівців мистецької освіти в парадигмі організаційної науки тектології |
Інші назви: | Terminological functional literacy of art education specialists in the paradigm of organizational science and tectology |
Автори: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna Мікулінська, Ольга Сергіївна Микулинская, Ольга Сергеевна Mikulinska, Olga Sergiivna |
Ключові слова: | філософія освіти художня компетентність художньо-ментальний досвід майбутніх учителів Philosophy of Education artistic competence artistic and mental experience of future teachers |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Бібліографічний опис: | Реброва О. Є. Термінологічна функціональна грамотність фахівців мистецької освіти в парадигмі організаційної науки тектології / О. Реброва, О. Мікулінська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 3-7. |
Короткий огляд (реферат): | Організація навчання майбутніх фахівців – одне з головних завдань професорсько-викладацького складу кафедр та керівництва вищої школи. Це завдання спрямоване на пошук технологій та інновацій формоутворення навчального процесу з метою підвищення якості освіти. З наукової точки зору, методологія організації навчального процесу ґрунтується на парадигмі організаційної науки. Ця галузь наукового пізнання була позначена поняттям тектологія (від грец. – тесля, будівельник та λόγος – слово, учіння, творення) О. Богдановим, у якості науки вважається предтечею кібернетики та синергетики (Л. Абалкін, М. Сетров, А. Тахтаджян, Ю. Урманцев). Organization of training of future specialists is one of the main tasks of the teaching staff of the departments and management of the higher school. This task is aimed at finding technology and innovations in the formation of the educational process in order to improve the quality of education. From a scientific point of view, the methodology of organizing the educational process is based on the paradigm of organizational science. This area of scientific knowledge was designated by the concept of tectology (from the Greek - carpenter, builder and λόγος - word, doctrine, creation) O. Bogdanov, as a science is considered the forerunner of cybernetics and synergetics (L. Abalkin, M. Setrov, A. Takhtajyan, Y. Urmantsev). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4391 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Terminological functional literacy of art education specialists in the paradigm of organizational science and tectology.pdf | 383.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.