Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4336
Назва: | Методичні засади формування музично-естетичного смаку учнів загальноосвітньої школи |
Інші назви: | Methodical bases of formation of musical and aesthetic taste students of secondary schools |
Автори: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
Ключові слова: | смак естетичний смак музично-естетичний смак учні загальноосвітньої школи методи формування музично-естетичного смаку taste aesthetic taste musical and aesthetic taste students of secondary schools methods of formation of musical and aesthetic taste |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Бібліографічний опис: | Ашихміна Н. В. Методичні засади формування музично-естетичного смаку учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Ашихміна // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – 2017. – Вип. 157. – Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017. – С. 152-156. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання формування музично-естетичного смаку школярів. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що досліджений феномен є якістю, яка формується і ґрунтується на проявах оцінного ставлення дітей до музики через використання методів спостереження, порівняння і порівняльного аналізу, спонукання до співпереживання й емоційної чуйності, експериментальної деформації музичного твору. The article considers the issue of formation of musical and aesthetic taste students of secondary schools. Analysis of the problem allowed to determine that the researched phenomenon being studied is a quality that is formed and based on the manifestations of the children's evaluative attitude to music through the use of observation methods, comparison and comparative analysis, compelling empathy and emotional responsiveness, experimental deformation of a musical work. В статье рассмотрен вопрос формирования музыкально-эстетического вкуса школьников. Краткий обзор проблемы позволил определить, что исследуемый феномен является качеством, которое формируется и основывается на проявлениях оценочного отношения детей к музыке благодаря использованию методов наблюдения, сравнения и сопоставительного анализа, побуждения к сопереживанию и эмоциональной отзывчивости, экспериментальной деформации музыкального произведения. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4336 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 722.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.