Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4306
Title: | Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект |
Other Titles: | Artistic-mental issues of training future music teachers in the studies of young Chinese scholars: a comparative perspective |
Authors: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna |
Keywords: | ментальність художня ментальність національні культурні традиції підготовка майбутнього вчителя музики полікультурне середовище mentality artistic mentality national cultural traditions preparation of the future music teacher multicultural environment |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Реброва О. Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект / О. Реброва // Порівняльно-педагогічні студії. - 2012. - № 4. - С. 73-81. |
Abstract: | У статті викладено основні теоретичні узагальнення та педагогічні порівняння щодо різних підходів до формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики України і Китаю, які здійснені китайськими аспірантами інституту мистецтв Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» на засадах компаративістського підходу. The main theoretical generalizations and pedagogical comparisons on different approaches to formation of artistic and mental experience of future music teachers of Ukraine and China, carried out by Chinese postgraduate students of the Institute of Arts of the State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University". |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4306 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rebrova_2012_4.pdf | 402.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.