Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYenakiy, Margarita Nikolaevna-
dc.contributor.authorЄнакій, Маргарита Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-10-07T08:20:45Z-
dc.date.available2019-10-07T08:20:45Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЄнакій М.М. Імпровізація у творчій педагогічній діяльності / М.М. Єнакій // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 128-130.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4193-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання визначення, природи і моделі педагогічної імпровізації. Автор піднімає питання творчого підходу в педагогічному процесі, розкриває механізми функціонування даного процесу, його кореляції з планеруванням заняття, необхідності формування і розвитку імпровізаційної готовності у майбутніх вчителів. The article deals with the problem of defining pedagogical improvisation, specifying its nature and models. The author raises the question of the creative approach in a teaching and training process, reveals functioning mechanisms of the given process, its correlation with lesson planning; the question of forming and development of improvisation skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпитання визначення природи і моделі педагогічної імпровізаціїuk
dc.subjectпитання творчого підходуuk
dc.titleІмпровізація у творчій педагогічній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yenakii.pdf140.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.