Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4173
Назва: | Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи |
Автори: | Пудовкіна, Л.П. |
Ключові слова: | інформаційні процеси соціально-педагогічні завдання |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Пудовкіна Л.П. Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи / Л.П. Пудовкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 76-78. |
Короткий огляд (реферат): | Інформаційні процеси, що відбуваються у вітчизняному освітянському просторі, зумовлюють нагальність розв’язання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним з яких є керівництво індивідуальним становленням людської особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4173 |
Розташовується у зібраннях: | 2007 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pudovkina.pdf | 112.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.