Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4108
Title: | Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл |
Other Titles: | Experimental methodology for teaching future teachers of philology in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils |
Authors: | Чайка, Олена Вікторівна Чайка, Елена Викторовна Chayka, Olena Victorivna |
Keywords: | майбутні вчителі-філологи педагогічні умови позакласна творча діяльність інтерактивні методи навчання акторська майстерність учителя-філолога future teachers-philologists pedagogical conditions extracurricular creative activity interactive methods of teaching teacher-philologist’s acting skills |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Чайка О. В. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл / О. В. Чайка // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 81-85. |
Abstract: | У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (стимулювання інтересу майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл; насиченість освітнього процесу інтерактивними методами навчання, спрямованих на розвиток умінь організації творчої діяльності; активізація творчої діяльності майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки). Подано результати дослідно-експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. The aim of the article is the highlighting of experimental methodology aimed at preparing future teachers of Philology for the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils under these pedagogical conditions: stimulation of future Philology teachers’ interest in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils; the saturation of the educational process with interactive teaching methods aimed at developing skills in organizing creative activity; the activation of the future Philology teachers’ creative activity by means of theatrical pedagogy, which were implemented stage-by-stage. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4108 |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Elena Chayka.pdf | 273.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.