Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4044
Title: | Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці |
Other Titles: | Polycultural education in classical foreign pedagogics |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Keywords: | полікультурна освіта зарубіжна педагогіка толерантність міжкультурна комунікація співпраця комунікація polycultural education foreign pedagogics communication tolerance cooperation readiness |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Ірхіна Ю. В. Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 184-187. |
Abstract: | У статті проаналізовано проблему полікультурної освіти в класичній зарубіжній педагогіці. Концепцію освіти спрямовано на забезпечення просування у суспільстві цінностей культури миру, формування толерантності, здатності до міжкультурної комунікаціїта готовності до міжнародної співпраці.Обґрунтування сучасної полікультурної освіти міститься в теоріях А. Дістервеча, Я. Коменського, Й. Песталоцці, Дж. Дьюї. The article analyses the problem of polycultural education in classicalforeign pedagogics. The conception of education directs to the progress ofcultural importance in the world, forming of tolerance, capacity inintercultural communication and readiness to the cooperation among states. The substation of modern polycultural education is shown in theoriesof A. Distirverg, Ya. Comenskiy, I. Pestalozzi and J. Duji. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4044 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Irchina.pdf | 495.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.