Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4002
Назва: | Професійна самоефективність як педагогічна проблема |
Інші назви: | Professional self-efficiency as a pedagogical problem |
Автори: | Линенко, Алла Францівна Lynenko, Alla Frantsevna |
Ключові слова: | самоефективність професійна самоефективність професійна діяльність учителя педагогічна самосвідомість майбутній учитель self-efficiency professional self-efficiency teacher’s professional activity pedagogical self-consciousness future teacher |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Линенко, А. Ф. Професійна самоефективність як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 66-72. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх учителів заснованою на гуманістичній парадигмі, що потребує використання інноваційних підходів, розглянуто наукові концептуальні напрямки визначення сутності феномена «самоефективність» у контексті: психологічної науки (А. Бандура, Дж. Роттер, Дж. Мартінес-Понт, Д. Майерс, Г. Лефрансуа, М. Гайдар, О. Вовк та ін.) та педагогічної (В. Собкин, А. Фомиченко, Т. Кремешна та ін.), його вплив на підвищення якості професійної діяльності вчителя. Презентовано визначення феномена «самоефективність». The article presents the problem of improving the quality of training future teachers based on the humanistic paradigm, which requires the use of innovative approaches; some scientific conceptual directions in determining the essence of the phenomenon «self-efficacy» in the context of: psychological (A. Bandura, J. Rotter, J. Martinez-Pont, D. Myers. G. Lefrançua, M. Gaidar, A. Vovk and others) and pedagogical sciences (V. Sobkin, A. Fomichenko, T. Kremeshnaya and others), its influence on the improvement of the quality of professional teaching activities are examined. The phenomenon «self-efficiency» is defined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4002 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 216.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.