Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3968
Title: | Компетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці |
Other Titles: | Competence-based approach as the object of theoretical analysis in pedagogics |
Authors: | Бабенко, Вікторія Василівна Babenko, Viktoria |
Keywords: | компетентнісний підхід ключові (базові, основні) і предметні компетентності підходи до навчання української мови функції компетентнісного підходу competence-based approach key (basic, essential) and subject-specific competences approaches to teaching Ukrainian functions of the competence-based approach |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бабенко В. В. Компетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці / В. В. Бабенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 52-58. |
Abstract: | У статті проаналізовано наукові позиції дослідників щодо тлумачення змісту поняття «компетентнісний підхід» та визначення його функцій в освітньому процесі вищої школи, що активно реалізується в навчанні мови, змінює мету і вектор змісту освіти від транслювання знань і вмінь предметного змісту до виховання розвиненої особистості зі сформованими життєвими і професійними компетентностями. Автор доходить висновку про те, що означений підхід ґрунтується на міждисциплінарних, інтегрованих вимогах до результату освітнього процесу, стимулює освітньо-пізнавальну діяльність студентів, сприяє формуванню в них стійких умінь вільно здійснювати мовленнєве спілкування як в усній, так і в писемній формах, доцільно використовувати ресурси української мови в різних життєвих ситуаціях.Changes in the social and economic conditions, moral and cultural priorities shift the focus of modern education to shaping an educated and creative personality. This is why the recent tendency for scientists is to pay more and more attention to theoretical and practical search for the reserves to improve the quality of a future teacher’s professional competence, particularly the communicative competence. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3968 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.