Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3961
Назва: | Наукові підходи та педагогічні принципи формування виконавсько-поліфонічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано |
Інші назви: | Scientific approaches and pedagogical principles aimed at the formation of performing polyphonic skills of the future musical art teachers in the process of learning how to play the piano |
Автори: | Хань Ле Han Le |
Ключові слова: | виконавсько-поліфонічні уміння майбутні учителі музики гра на фортепіано наукові підходи педагогічні принципи performing-polyphonic skills future music teachers playing the piano scientific approaches pedagogical principles |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Хань Ле. Наукові підходи та педагогічні принципи формування виконавсько-поліфонічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано / Хань Ле // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 22-27. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано проблему підвищення якості музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто наукові підходи та презентовано педагогічно-методичні принципи формування найскладніших виконавсько-поліфонічних умінь гри на фортепіано. Визначено чинники, що впливають на розвиток такого типу вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування компетентнісного, культурологічного, герменевтичного та стильового підходів. Показано їх взаємозв’язок, що уможливлює створення нелінійної організаційної методики формування виконавсько-поліфонічних умінь. Зазначено методологію, що сприяла визначенню основних педагогічно-методичних принципів. Генералізованими обрано стильовий підхід, а принципом − врахування генералізованої функції стильового підходу. The problem of improving the quality of music-performing training of the future Music teachers is actualized in the article. In this context, scientific approaches are considered and pedagogical methodical principles enabling the formation of the most complex skills of playing the piano ‒ executive-polyphonic ‒ are presented. On the basis of the selected factors influencing the development of this type of skills, the expediency of the use of the competence- based, culture-based, hermeneutic and style-centred approaches is substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3961 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 203.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.