Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3954
Назва: | Методологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку |
Інші назви: | Methodological vector of the study of physical-healthy work with children with complex deficiency development |
Автори: | Лещій, Наталія Петрівна Leshchii, Nataliia Petrovna |
Ключові слова: | культура фізична культура фізичне виховання оздоровлення фізкультурно-оздоровча робота порушення розвитку діти зі складними порушеннями розвитку методологічний вектор culture physical culture physical education health improvement physical culture and health work developmental disorders children with complex developmental disorders methodological vector |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Лещій Н. П. Методологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 37-42. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність поняття "методологія" та запропоновано власне визначення. Під методологією педагогічних досліджень розуміємо сукупність педагогічних законів, закономірностей, принципів і підходів, що є науковим підґрунтям будь-якого педагогічного дослідження. З'ясовано педагогічні закони, на підставі яких дослідник визначає педагогічні закономірності, принципи та підходи організації наукового дослідження. Виявлено сутність педагогічних принципів та закономірностей. З'ясовано, що дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку ґрунтується на таких методологічних підходах: діяльнісно-особистісному, системному, культурологічному та проаналізовано особливості застосування кожного з них у дослідженні. In this study the essence of the concept "methodology" is defined and the own definition is proposed. In our opinion, the methodology of pedagogical research should be understood as a collection of pedagogical laws, regularities, principles and approaches, which is the scientific basis of any pedagogical research. Pedagogical laws are found out, on the basis of which the researcher determines pedagogical patterns, principles and approaches of organization of scientific research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3954 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 242.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.