Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3948
Title: | Професійно спрямоване іншомовне спілкування вчителя іноземної мови як складник комунікативної компетентності |
Other Titles: | Professional communication of a foreign language teacher as a component of a communicative competence |
Authors: | Геркерова, Олександра Михайлівна Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna |
Keywords: | комунікативно-мовленнєва компетентність учитель іноземної мови професійно спрямоване іншомовне спілкування міжособистісна взаємодія комунікативна компетенція комунікація спілкування communicative speech competence foreign language teacher professionally directed foreign language communication interpersonal interaction communicative competence communication communication |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Геркерова О. М. Професійно спрямоване іншомовне спілкування вчителя іноземної мови як складник комунікативної компетентності / О. М. Геркерова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 12-17. |
Abstract: | Статтю присвячено теоретичним і практичним питанням методики формування комунікативно- мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, зокрема її складнику – професійно спрямованого іншомовного спілкування. Розкрито питання сутності, структури, компонентів і функцій спілкування, міжособистісної взаємодії та діалогічного характеру спілкування суб’єктів. Подано визначення міжособистісної взаємодії, комунікативної компетенції та її зв’язку з теоретико- лінгвістичною компетенцією як складників комунікативно-мовленнєвої компетентності. Розроблено та впроваджено експериментальний комплекс завдань на формування комунікативно-мовленнєвої іншомовної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови та професійно спрямованого іншомовного спілкування.The article deals with the theoretical and practical issues concerning a future foreign language teacher’s communicative competence development, in particular, its component - professionally aimed foreign language communication. The article discusses the essence, the structure, the components and the functions of communication, interpersonal interaction and the dialogical nature of communication. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3948 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.