Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3941
Title: | Практичне застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності з електробезпеки у майбутніх інженерів-електриків |
Other Titles: | Practical use of the «case-study» method to form future engineers- electricians’ professional competence in electric safety |
Authors: | Ступак, Дмитро Євгенович Stupak, Dmytrо |
Keywords: | електробезпека компетентнісний підхід професійна компетентність інженери-електрики метод кейс-стаді electrical safety competence-oriented approach professional competence electrical engineer case-study method |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ступак Д. Є. Практичне застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності з електробезпеки у майбутніх інженерів-електриків / Д. Є. Ступак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 82-88. |
Abstract: | У статті розглянуто методику впровадженням інноваційних технологій у процес навчання. Визначено, що одним із перспективних методів для формування професійної компетентності майбутніх інженерів- електриків з електробезпеки є ситуаційний метод (кейс-стаді), який може бути успішно застосований у відкритій, дистанційній освіті. Запропановано для проведення проблемних практичних занять застосовувати інтерактивні професійні тренінги – інноваційну технологію напрацювання алгоритмів вирішення проблемних ситуацій. Зниження рівня виробничого травматизму, усунення негативних наслідків ризиків електронебезпек забезпечує якісна підготовка майбутніх фахівців у галузі електротехніки для формування професійної компетентності. The article considers the issues of improving the educational process in higher education institutions by introducing innovative technologies into the learning process. It is proved that one of the priority directions of modernization of the system of higher technical education is the implementation of the competence-oriented approach. This, in turn, determines the search for new principles for organizing the educational process in higher education institutions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3941 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.