Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3937
Title: | Формування нової парадигми природничої освіти: універсальна картина світу |
Other Titles: | Shaping a new paradigm in natural education on the premises of universalia- oriented worldview |
Authors: | Колесник, Марина Олександрівна Kolesnyk, Maryna |
Keywords: | наукова картина світу природовідповідність в освіті модель універсальної наукової картини світу інтеграція природнича освіта scientific worldview natural orientation in education model of the universal scientific worldview integration natural education |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Колесник М. О. Формування нової парадигми природничої освіти: універсальна картина світу / М. О. Колесник // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 57-62. |
Abstract: | У статті запропоновано аналітичний огляд питань щодо формування сучасної наукової картини світу, яка є в основі конструювання змісту освіти. Порушується питання моделювання універсальної наукової картини світу, відповідно, поєднуючи дві ланки – природничо-наукову та соціально-гуманітарну за принципом природовідповідної інтеграції. Запропоновано модель універсальної картини світу на основі причинно-системного підходу в інтеграції змісту. The article is deals with the issue concerning gradual formation of students’ idea of a diverse multitude of causative-systemic relations between parts of the world. The author analyses a range of issues related to the formation of a modern scientific worldview as a potential basis for the subject matter of education and registers its fragmented state. Current lack of a clear pattern of integrating scientific knowledge prevents from constructing nature-oriented content of education. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3937 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.