Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3930
Title: | Характеристика фізичних якостей молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку |
Other Titles: | Characteristics of physical quality of junior schoolchildren suffering from disorders in intellectual development |
Authors: | Горбатюк, Олена Леонідівна Horbatiuk, Olena |
Keywords: | молодші школярі діти з порушеннями інтелектуального розвитку фізична підготовленість фізичні якості junior schoolchildren children with disorders in intellectual development physical preparedness physical qualities |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Горбатюк О. Л. Характеристика фізичних якостей молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку / О. Л. Горбатюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 25-30. |
Abstract: | У статті висвітлено особливості фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку, які навчаються в спеціалізованих освітніх закладах. Проаналізовано спеціальну літературу, де викладено основні теоретичні положення щодо окресленої категорії дітей. Описано інші чинники, що впливають на їхній морфофункціональний розвиток. Проведено дослідження стану фізичних якостей, а саме швидкісно- силових і координаційних здібностей, молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку в порівнянні з їхніми однолітками, які нормально розвиваються. У результаті дослідження констатовано відставання показників фізичних якостей дітей із порушеннями інтелектуального розвитку від дітей загальноосвітніх шкіл, аналізуються їхні вікові та гендерні особливості. Some development features of physical qualities of junior schoolchildren suffering from disorders in intellectual development are considered. Specialised literature which contains the main theoretical positions on this category of children has been analysed. Other factors that influence the morphofunctional development of children with intellectual disabilities are described. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3930 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.