Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3913
Title: | Навчальна автономія як дидактична стратегія професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплін |
Other Titles: | Educational autonomy as a didactive strategy of professional training targeted to the future teachers of pedagogical disciplines |
Authors: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna |
Keywords: | навчальна автономія майбутні викладачі педагогічних дисциплін професійна підготовка заклад вищої освіти educational autonomy future teachers of pedagogical disciplines professional training institution of higher education |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 39-43 |
Abstract: | У статті розкрито зміст понять «автономія», «навчальна автономія», виявлено особливості навчальної автономії як дидактичної стратегії, схарактеризовано її сутнісні ознаки (власне цілепокладання студента, свідомий вибір адекватного способу взаємодії з викладачем, свобода і відповідальність щодо сходження до особистого професійного становлення тощо); наведено аргументи щодо доцільності й виявлено можливості використання навчальної автономії в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах закладу вищої освіти. Modern trends in the development of higher education, need for teachers capable of actively conscious self- determination in the socio-cultural space, actualizes the need for the organization of an educational process aimed at a high level of independence of future teachers at its all stages. These demands fully correspond to the ideas of educational autonomy as an optimal didactic strategy. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3913 |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.