Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2019-09-16T12:41:55Z-
dc.date.available2019-09-16T12:41:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 39-43uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3913-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст понять «автономія», «навчальна автономія», виявлено особливості навчальної автономії як дидактичної стратегії, схарактеризовано її сутнісні ознаки (власне цілепокладання студента, свідомий вибір адекватного способу взаємодії з викладачем, свобода і відповідальність щодо сходження до особистого професійного становлення тощо); наведено аргументи щодо доцільності й виявлено можливості використання навчальної автономії в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах закладу вищої освіти. Modern trends in the development of higher education, need for teachers capable of actively conscious self- determination in the socio-cultural space, actualizes the need for the organization of an educational process aimed at a high level of independence of future teachers at its all stages. These demands fully correspond to the ideas of educational autonomy as an optimal didactic strategy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчальна автономіяuk
dc.subjectмайбутні викладачі педагогічних дисциплінuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjecteducational autonomyuk
dc.subjectfuture teachers of pedagogical disciplinesuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.titleНавчальна автономія як дидактична стратегія професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплінuk
dc.title.alternativeEducational autonomy as a didactive strategy of professional training targeted to the future teachers of pedagogical disciplinesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf245.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.