Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3863
Title: | Формування ігрової компетентності майбутніх учителів математики як педагогічна проблема |
Other Titles: | Playing competence formation of the future teachers of mathematics as a pedagogical problem |
Authors: | Кушнірук, Анастасія Сергіївна Kushniruk, Anastasiia Serhiivna |
Keywords: | навчально-ігрові технології ігрова компетентність складові і критерії ігрової компетентності майбутні вчителі математики playing technologies playing competence playing competence components future Mathematics teachers |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 55-60. |
Abstract: | У статті проаналізовано сутність ігрової компетентності майбутніх учителів математики і ступінь дослідження зазначеної проблеми в педагогічній літературі. Визначено, що ігрова компетентність є складним інтегративним утворенням, що характеризується обізнаністю студентів із сучасними ігровими технологіями, володінням методикою їх організації на уроках математики, сформованістю творчого мислення, емпатії, інтелектуальних, комунікативних умінь, умінь приймати нестандартні рішення тощо, наявності власного досвіду участі в ділових і рольових іграх на заняттях з математики. Розглянуто складники (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний) і критерії (настановно-спонукальний, знаннєвий, технологічний, індивідуально-поведінковий) ігрової компетентності майбутніх учителів математики. Подано результати констатувального етапу експерименту. Future teachers’ professional competence formation, including Mathematics, determines the quality improvement of their professional training, the introduction of effective pedagogical technologies, new forms, methods and means of training aids. It was found out that professional activity of the future Mathematics teachers will be successful if it acquires innovation experience while being trained at an institution of higher education, the use of playing technology, in particular. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3863 |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.