Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3836
Назва: | Теоретико-методологічні підходи до технологічної освіти |
Інші назви: | The theoretical and methodological foundations of the technological education |
Автори: | Петухова, Тетяна Анатоліївна Petukhova, Tetіana Anatoliivna |
Ключові слова: | педагогіка технологічна освіта освітянська система з технологій професійно-предметна орієнтація the pedagogy the technological education the educational system of technology the professionally-subject orientation |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Петухова Т. А. Теоретико-методологічні підходи до технологічної освіти / Т. А. Петухова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 182-188. |
Короткий огляд (реферат): | Ці підходи дозволяють концептуально усвідомити основні напрямки й умови освітянської системи з технологій, намітити реальну можливість створення програми виховання та освіти людини, здатної здійснювати професійну діяльність відповідно до соціально-економічної (виробничої-та духовно-моральної ситуації). These conceptual approaches allow understanding the main directions and conditions of the educational system of technology, outlining the opportunity for development of the programme of upbringing and education of the person, capable to carry out professional activities in accordance with socio-economic (production) and moral situation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3836 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petukhova.pdf | 512.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.