Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3824
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури
Інші назви: Criteria, indicators and levels of formation of aesthetic culture of future teachers of Ukrainian language and literature
Автори: Красильникова, Ганна Володимирівна
Krasylnykova, Hanna
Паушина, Валентина Антонівна
Papushyna, Valentyna
Ключові слова: формування естетичної культури
критерії
показники
рівні сформованості
стан хитання
стан готовності
formation of aesthetic culture
criteria
indicators
levels of formation (proficiency levels)
superficial
partial
students’ state of hesitation
a state of readiness
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Красильникова Г. В. Критерії, показники та рівні сформованості естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури / Г. В. Красильникова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 42-46.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що визначення рівнів естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури має специфічні особливості. У центрі обраної системи є компоненти, що виходять із вимог до вивчення літератури, та критерії, за якими визначаємо рівні сформованості естетичної культури протягом усього освітнього процесу. Окреслено показники, що деталізують вимоги та дають можливість коригувати рівень знань студентів, їхнє естетичне самовдосконалення й самореалізацію. Визначено рівні сформованості естетичної культури: поверхневий, неповний, стан хитання – інформація, що спрямовує викладача і студента на подальшу роботу для досягнення студентами стану готовності сформованості естетичної культури. In pedagogical science, there are different approaches to determining the levels of formation of students’aesthetic culture while being trained in higher education institutions. We emphasized on the level features of the aesthetic culture demonstrated by the future teachers of the Ukrainian language and literature. The aim of the article is to represent methods aimed at determining the formation (proficiency) levels of the aesthetic culture demonstrated by the future teachers of the Ukrainian language and literature as a systemic versatile process that combines the effectiveness of educational components: diagnostic-motivational, person-oriented, cognitivelinguistic,cultural and practical, as a basis for the formation of their aesthetic culture. It has been proved that the determination of the proficiency levels characterising aesthetic culture of the future teachers of the Ukrainian language and literature has specific features. Based on the practical level of knowledge, the motivated interests and a particular proficiency level of aesthetic culture, we have developed our own system enabling the formation and determination of the proficiency level of aesthetic culture demonstrated by the first-year students and some ways of its correction. The components arising from the requirements to the study of literature as well as the criteria for the determination of the proficiency levels characterising the aesthetic culture over a period of an academic year are the centre of our system. The outlined indicators detail the requirements and make it possible to correct the level of students’ knowledge, their aesthetic self-improvement and self-realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3824
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valentyna Papushyna.pdf255.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.