Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3641
Назва: | Модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів- філологів |
Інші назви: | The role perspective model in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising |
Автори: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Ключові слова: | модель рольова перспектива рольова ситуація принцип рольової перспективи педагогічна підготовка model role perspective role situation the principle of the role perspective pedagogical training |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 103-113. |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтовується структурна модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів, конкретизується зміст цільового, змістово-процесуального та оціночного блоків, ії етапи, технологія, засоби реалізації рольової перспективи в процесі оволодіння майбутніми учителями-філологами педагогічними знаннями. The structural model of the role perspective in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising, the contents of purposeful, contents-process and estimating blocks, its stages, technology, the ways of the role perspective realization in the process of future teachers-philologists’ pedagogical knowledge possessing. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3641 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 640.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.