Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3610
Назва: | Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології |
Інші назви: | Pedagogical practice as one of the conditions for forming a professional self-determination of a future philology teacher |
Автори: | Вечірко, М. С. Vechirko, M. S. |
Ключові слова: | педагогічна практика професійне самовизначення pedagogical practice professional self-determination |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Вечірко М. С. Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології / М. С. Вечірко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 270-277. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається професійне самовизначення майбутнього вчителя-філолога в процесі педагогічної практики. The article discusses the professional self-determination of the future teacher-philologist in the process of teaching practice. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3610 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vechirko M.S..pdf | 518.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.