Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3610
Title: | Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології |
Other Titles: | Pedagogical practice as one of the conditions for forming a professional self-determination of a future philology teacher |
Authors: | Вечірко, М. С. Vechirko, M. S. |
Keywords: | педагогічна практика професійне самовизначення pedagogical practice professional self-determination |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Вечірко М. С. Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології / М. С. Вечірко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 270-277. |
Abstract: | У статті розглядається професійне самовизначення майбутнього вчителя-філолога в процесі педагогічної практики. The article discusses the professional self-determination of the future teacher-philologist in the process of teaching practice. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3610 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vechirko M.S..pdf | 518.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.