Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3597
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лук’янчиков, Максим Ігорович | - |
dc.contributor.author | Lukyanchykov, Maksym Ihorovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T12:35:11Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T12:35:11Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Лук’янчиков М. І. Методика дослідження проектувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Лук’янчиков // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 95-100. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3597 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методику діагностики комплексу проектувальних умінь майбутнього вчителя музики. Пропонується інструментарій для виявлення рівнів сформованості проектувальних умінь у студентів під час фахової підготовки. Визначено критерії та відповідні до них показники: особистісний критерій (ставлення до проектувальної діяльності; мотиви використання проектувальних умінь у навчально- пізнавальній діяльності майбутнього вчителя музики; здійснення рефлексії); когнітивний критерій (знання структури педагогічного проектування та змісту проектувальних умінь; обізнаність щодо використання проектувальних умінь у фаховій підготовці); моделювальний критерій (визначення навчальної проблеми; формулювання мети; планування навчального процесу; підбір адекватних способів дій та обґрунтування їх доцільності; контроль та оцінка навчальної діяльності). Pedagogical activity of the modern teacher is stipulated by the expansion of the range of professional activities, the complexity of accumulation and processing of educational information. This creates problems of optimization of the educational process and the need for effective technology training, the introduction of professional training of future teachers using innovative approaches. Introduction of these approaches into the educational process of higher educational institutions actualizes the problem of formation of future teacher's creative, intellectual and special abilities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | проектувальні уміння | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музики | uk |
dc.subject | design skills | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | indicators | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | future teacher of music | uk |
dc.title | Методика дослідження проектувальних умінь майбутнього вчителя музики | uk |
dc.title.alternative | Research methodology of the future music teacher’s design skills | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.