Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3587
Title: | Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у межах розробленої моделі організації і реалізації самостійної роботи |
Other Titles: | Formation of the future specialists’ ІТ-competence within the elaborated model of organization and implementation of independent work |
Authors: | Добровольська, Анна Михайлівна Dobrovolska, Аnna Mykhailivna |
Keywords: | аспекти мети блоки моделі види самостійної роботи етапи критерії педагогічна модель педагогічні умови принципи рівні самостійна робота фактори aspects of purpose units of model kinds of independent work stages criteria pedagogical model pedagogical terms principles levels independent work factors ducational web-portal informative and communicative technologies virtual space |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Добровольська А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у межах розробленої моделі організації і реалізації самостійної роботи / А. М. Добровольська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 49-61. |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на поняттях «педагогічна модель» і «самостійна робота» в контексті їх застосування в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). In the article, the attention has been focused on the concepts «pedagogical model» and «independent work» in the context of their application in the process of formation of the information technology competence (the IT-competence) of future doctors and pharmacists while teaching them disciplines of naturally scientific circle. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3587 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.