Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3587
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добровольська, Анна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Dobrovolska, Аnna Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T11:01:52Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T11:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Добровольська А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у межах розробленої моделі організації і реалізації самостійної роботи / А. М. Добровольська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 49-61. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3587 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на поняттях «педагогічна модель» і «самостійна робота» в контексті їх застосування в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). In the article, the attention has been focused on the concepts «pedagogical model» and «independent work» in the context of their application in the process of formation of the information technology competence (the IT-competence) of future doctors and pharmacists while teaching them disciplines of naturally scientific circle. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | аспекти мети | uk |
dc.subject | блоки моделі | uk |
dc.subject | види самостійної роботи | uk |
dc.subject | етапи | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | педагогічна модель | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | фактори | uk |
dc.subject | aspects of purpose | uk |
dc.subject | units of model | uk |
dc.subject | kinds of independent work | uk |
dc.subject | stages | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | pedagogical model | uk |
dc.subject | pedagogical terms | uk |
dc.subject | principles | uk |
dc.subject | levels | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.subject | factors | uk |
dc.subject | ducational web-portal | uk |
dc.subject | informative and communicative technologies | uk |
dc.subject | virtual space | uk |
dc.title | Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у межах розробленої моделі організації і реалізації самостійної роботи | uk |
dc.title.alternative | Formation of the future specialists’ ІТ-competence within the elaborated model of organization and implementation of independent work | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 772.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.