Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Title: | Формування професійних якостей майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Other Titles: | Professional qualities formation of the future educators of children’s educational institutions |
Authors: | Прокоф’єва-Акопова, Світлана Олександрівна Prokofieva-Akopova, Svetlana Aleksandrovna |
Keywords: | домінуючі професійні та особистісні якості майбутні фахівці професійна діяльність компетентність вольова регуляція самомобілізація dominant professional and personal qualities future specialists professional activity competence volition regulation self-mobilization |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Прокоф’єва-Акопова С. А. Формування професійних якостей майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / С. А. Прокоф’єва-Акопова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 89-94. |
Abstract: | У статті обґрунтовано дослідження формування домінуючих професійних та особистісних якостей майбутніх фахівців – вихователів дитячих навчальних закладів, висвітлено структуру особистості і вольових якостей в аспекті професійної діяльності, психологічні особливості людини в аспекті профорієнтації, а також компетентність як необхідна умова професіоналізму; розглянуто вольову регуляцію та самомобілізацію як складові професійних якостей особистості. На підставі діагностики домінуючих професійних та особистісних якостей майбутніх фахівців розроблено програму удосконалення домінуючих професійних та особистісних якостей майбутніх фахівців – вихователів ДНЗ. Psychological studies of the professional activity allows us not only to substantiate the ways, methods and means of improving activities, but also to investigate fundamental phenomena of the psyche (the formation of the subject of labour, the development of abilities, the formation of professional personality, the mechanisms of regulation of functional states, manifestations of personal characteristics in working activities, etc.). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3551 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.