Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3548
Назва: Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу
Інші назви: Pedagogy conditions of the prospective foreign language teacher education based on multicultural approach principals
Автори: Булгаков, Р. Ю.
Bulgakov, R. Y.
Ключові слова: професійна підготовка
вчитель іноземної мови
мультикультурний підхід
мультикультурна мовна освіта
іншомовна педагогічна освіта
professional training
foreign language teacher
multicultural approach
multicultural language education
Foreign Language teacher education
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Булгаков Р. Ю. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу / Р. Ю. Булгаков // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 39-46.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню провідних положень щодо обґрунтування педагогічних умов професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу. Розкрито концептуально- методологічний апарат дослідження, який враховує надбання вітчизняних та європейських науковців щодо сутності та перспектив впровадження засобів мультикультурного підходу в зміст іншомовної педагогічної освіти. Конкретизовано дослідницьку позицію щодо професіоналізму сучасного вчителя іноземної мови як організатора й суб “єкта мультикультурної мовної освіти. The article covers the main points that explain pedagogy conditions of the prospective Foreign Language teacher education based on multicultural approach principals. The concepts and methods of the research are developed, taking into account the achievements of country’s and European researchers concerning the essence and perspectives of multicultural approach implementation into Foreign Language teacher education curriculum. The research standpoint concerning professionalism of nowadays Foreign Language teacher as of both multicultural language education subject and manager.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3548
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bulgakov.pdf149.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.