Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3505| Title: | Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики | 
| Other Titles: | Functions of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music | 
| Authors: | Уткан, Байкал Демір Utkan, Baikal Demir  | 
| Keywords: | підготовка вчителя музики функції музично-теоретичної освіти оптимізація навчального процесу міждисциплінарна координація training of the future teachers majoring in music functions of the music and theoretical education optimization of the educational process interdisciplinary coordination  | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Уткан Байкал Д. Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики / Д. Уткан Байкал // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 61-66. | 
| Abstract: | В статті розглянуто функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх вчителів музики, – розвивальні, навчально-допоміжні та формувально-компетентнісні. Схарактеризовано специфіку прояву зазначених функцій та особливості їх прояву в навчальному процесі, шляхи актуалізації внутрішньо-предметних, міждисциплінарних зв’язків та засобів координації змісту навчання між дисциплінами музично-теоретичного, виконавського та методично-практичного циклів. Наведено порівняльні дані констатувального та прикінцевого діагностичного зрізів, які засвідчують ефективність методів і форм реалізації зазначених функцій музично-теоретичної освіти у підготовці майбутніх вчителів музики. The article deals with the problem of functional determinancy of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music – to be more precise, developing, educational-auxiliary and competence-forming functions. The topicalty of the issue is stipulated by the need to draw together the contents of students’ training and practical demands of school. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3505 | 
| Appears in Collections: | 2016 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.