Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3505
Назва: | Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики |
Інші назви: | Functions of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music |
Автори: | Уткан, Байкал Демір Utkan, Baikal Demir |
Ключові слова: | підготовка вчителя музики функції музично-теоретичної освіти оптимізація навчального процесу міждисциплінарна координація training of the future teachers majoring in music functions of the music and theoretical education optimization of the educational process interdisciplinary coordination |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Уткан Байкал Д. Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики / Д. Уткан Байкал // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 61-66. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх вчителів музики, – розвивальні, навчально-допоміжні та формувально-компетентнісні. Схарактеризовано специфіку прояву зазначених функцій та особливості їх прояву в навчальному процесі, шляхи актуалізації внутрішньо-предметних, міждисциплінарних зв’язків та засобів координації змісту навчання між дисциплінами музично-теоретичного, виконавського та методично-практичного циклів. Наведено порівняльні дані констатувального та прикінцевого діагностичного зрізів, які засвідчують ефективність методів і форм реалізації зазначених функцій музично-теоретичної освіти у підготовці майбутніх вчителів музики. The article deals with the problem of functional determinancy of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music – to be more precise, developing, educational-auxiliary and competence-forming functions. The topicalty of the issue is stipulated by the need to draw together the contents of students’ training and practical demands of school. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3505 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 371.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.