Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3472
Title: | Розвиток геометричної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації наступності з основною школою |
Other Titles: | Development of geometrical competency in the process of continuity at comprehensive school |
Authors: | Салтановська, Надія Іванівна Saltanovska, Nadiia |
Keywords: | геометрична компетентність складові геометричної компетентності принцип наступності geometric competence components of geometric competence the principle of continuity |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Салтановська Н. І. Розвиток геометричної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації наступності з основною школою / Н. І. Салтановська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 99-104. |
Abstract: | У статті розглядається питання розвитку геометричної компетентності учнів загальноосвітнього навчального закладу. Геометрична компетентність, як складова математичної компетентності, має бути сформована у школярів, зокрема, у випускників загальноосвітніх навчальних закладів, оскільки вона необхідна у повсякденному житті. Стереометричні уявлення, як складова геометричної компетентності, розпочинають формуватися ще у дошкільному віці і продовжують розвитися впродовж навчання у школі. Чільне місце у цьому процесі належить реалізації принципу наступності. Modern high-tech society makes high demands on the mathematical competence of secondary school leavers. Development of geometric competence as one of the components of students’ mathematical training remains a prob- lem. Formation and development of stereometric representations as one of the components of the geometric compe- tence possessing practical significance remain relevant. The above problem can be successfully resolved on condi- tion that the principle of continuity is implemented into the teaching / learning process. This determined the aim of the article, in particular: to show the expediency and necessity of realization of continuity in the formation process of geometric competence of elementary and primary schools pupils, in the development of stereometric representa- tions, to be more precise. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3472 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.