Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3472
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Салтановська, Надія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Saltanovska, Nadiia | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T08:32:30Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T08:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Салтановська Н. І. Розвиток геометричної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації наступності з основною школою / Н. І. Салтановська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 99-104. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3472 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання розвитку геометричної компетентності учнів загальноосвітнього навчального закладу. Геометрична компетентність, як складова математичної компетентності, має бути сформована у школярів, зокрема, у випускників загальноосвітніх навчальних закладів, оскільки вона необхідна у повсякденному житті. Стереометричні уявлення, як складова геометричної компетентності, розпочинають формуватися ще у дошкільному віці і продовжують розвитися впродовж навчання у школі. Чільне місце у цьому процесі належить реалізації принципу наступності. Modern high-tech society makes high demands on the mathematical competence of secondary school leavers. Development of geometric competence as one of the components of students’ mathematical training remains a prob- lem. Formation and development of stereometric representations as one of the components of the geometric compe- tence possessing practical significance remain relevant. The above problem can be successfully resolved on condi- tion that the principle of continuity is implemented into the teaching / learning process. This determined the aim of the article, in particular: to show the expediency and necessity of realization of continuity in the formation process of geometric competence of elementary and primary schools pupils, in the development of stereometric representa- tions, to be more precise. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | геометрична компетентність | uk |
dc.subject | складові геометричної компетентності | uk |
dc.subject | принцип наступності | uk |
dc.subject | geometric competence | uk |
dc.subject | components of geometric competence | uk |
dc.subject | the principle of continuity | uk |
dc.title | Розвиток геометричної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації наступності з основною школою | uk |
dc.title.alternative | Development of geometrical competency in the process of continuity at comprehensive school | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 549.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.