Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3440
Title: | Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів |
Other Titles: | Matematization of education as a necessary condition for realization of continuity while training students |
Authors: | Кисільова-Біла, В. П. Дика, Наталя Дмитрівна Денисенко, Євгенія Вікторівна Dyka, Natalia Dmytrivna Denysenko, Yevheniia Viktorivna |
Keywords: | наступність у навчанні студентів математизація освіти логічна структура поняття система завдань для засвоєння понять continuity in students’ training matematization of education logical structure of a concept system of tasks for concepts assimilation |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кисільова-Біла В. П. Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів / Кисільова-Біла Валентина Петрівна, Дика Наталя Дмитрівна, Денисенко Євгенія Вікторівна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 39-46. |
Abstract: | У статті схарактеризовано значення математизації освіти в підготовці майбутнього вчителя початкових класів на основі реалізації наступності при вивченні дисциплін «Математика», «Методика навчання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі». Наступність у навчанні студентів представлена через взаємозв'язок і узгодженість тем вищеназваних навчальних дисциплін на прикладі засвоєння математичних понять, що означаються через рід і видові ознаки. Matematization of education acts as an essential factor of its development. Today a considerable number of sci- entists and researchers recognize it. This situation hardly finds a feedback in educational technologies among those who elaborate and implement them. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3440 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.