Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яновська, Лариса Григорівна | - |
dc.contributor.author | Yanovska, Larysa Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-22T11:16:20Z | - |
dc.date.available | 2019-08-22T11:16:20Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Яновська Л. Г. Формування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практики / Л. Г. Яновська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 87-92. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3415 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання формування у майбутніх учителів історії умінь та навичок саморегу- лювання свого емоційного стану в рамках семінарських заняттях курсу «Теорія та методика викладання історії» та під час проходження студентами педагогічної практики. В дослідженні розглянуто поняття напруженості емоційного стану вчителя в педагогічній діяльності, запропоновано основні педагогічні умови за допомогою яких можна більш ефективно сформувати навички емоційної саморегуляції та професійної усталеності у майбутніх учителів історії. A very important issue of the education system is the problem of the quality of History teachers’ training. Teachers of History are trained at higher education establishments in accordance with the requirements assigned by the Ministry of Education of Ukraine which stipulate that the History teacher must undergo the appropriate theoretical, methodological and psycho-pedagogical training. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | емоційний стан | uk |
dc.subject | професійна усталеність | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.subject | emotional state | uk |
dc.subject | professional stability | uk |
dc.title | Формування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практики | uk |
dc.title.alternative | Development of the future history teachers’ skills of emotional self- regulation within teaching practice | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.