Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3400
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буздуган, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Buzdugan, Olena Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-22T07:14:12Z | - |
dc.date.available | 2019-08-22T07:14:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Буздуган О. А. Features of future primary school teachers’ training in pedagogical interaction with pupils’ parents / О. А. Буздуган // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 18-22. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3400 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of future primary school teachers’ training in pedagogical interaction with pupils’ parents. The necessity to improve the content and the teacher’s work forms is considered. It is emphasized that readiness of primary school teachers for pedagogical interaction with pupils’ parents is a professionally sig- nificant quality of a teacher, because the learning outcomes and the effectiveness of the process of future vocational and educational activities depend entirely on students. As a whole, «interaction» is a dialogue between a teacher and parents, its effectiveness is determined by interlocutors who are involved in it, how they feel personalities them- selves and see the personality in everyone they communicate with. Teacher’s readiness for pedagogical interaction with pupils' parents is a decisive indicator of their further successful professional and pedagogical activity in this respect. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | future primary school teacher | uk |
dc.subject | pedagogical interaction | uk |
dc.subject | parents | uk |
dc.subject | pupils | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | батьки | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.title | Features of future primary school teachers’ training in pedagogical interaction with pupils’ parents | uk |
dc.title.alternative | Особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 320.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.