Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3394
Title: | Чинники формування професійної компетентності бакалаврів романо-германської філології |
Other Titles: | Factors of forming professional competence of bachelors of romance–germanic philology |
Authors: | Колесниченко, Н. Ю. Kolesnychenko, N. Yu. |
Keywords: | професійна підготовка компетентністний підхід перекладацька компетентність стимулювання потреб фахівець сфери міжкультурної комунікації professional training competency–based approach translation/interpreting competence stimulation of needs a specialist in intercultural communication |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Колесниченко Н. Ю. Чинники формування професійної компетентності бакалаврів романо-германської філології / Н. Ю. Колесниченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 206-214. |
Abstract: | Стаття присвячена висвітленню сутності педагогічного експерименту з апробації моделі професійної підготовки бакалаврів романо–германської філології на засадах компетентністного підходу. Особлива увага приділена аналізу способів стимулювання потреб бакалаврів романо–германської філології у набутті професійної компетентності фахівців сфери міжкультурної комунікації. The article is devoted to the analysis of the essence of the pedagogical experiment in testing the conceptual model of professional training of bachelors of Romance–Germanic Philology grounded on the competency– based approach. Particular attention is given to encouraging bachelors of Romance–Germanic Philology in acquiring professional competence in the sphere of intercultural communication. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3394 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.