Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3368
Title: | Методичні підходи до навчання граматики іноземної мови |
Other Titles: | Methodological approaches to teaching grammar of the foreign language |
Authors: | Панченко, М. А. Караваєва, Т. Л Зукіна, Л. Б. Panchenko, M. O. Karavaeva, Tetyana Leonidivna Zukina, L. B. |
Keywords: | педагогічна граматика лінгвістична граматика активна граматика пасивна граматика продуктивна граматика рецептивна граматика операції синтезу операції аналізу |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Панченко М. А. Методичні підходи до навчання граматики іноземної мови / М. А. Панченко, Т. Л. Караваєва, Л. Б. Зукіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 108-115. |
Abstract: | З методичної точки зору опис граматики мови може виконуватись як лінгвістична граматика і як педагогічна граматика. У статті описуються диференційовані педагогічні граматики, а саме, активна і пасивна граматики. Показані психолінгвістичні розбіжності між ними, що закладені в моворозумових механізмах людини, а також наводяться приклади спрямованості правил і вправ активної і пасивної граматики. From the point of view of methodology the grammar of any language can be described as referring to linguistics and as referring to pedagogy of teaching the language. The article deals with differential pedagogical types of grammar,i.e. pedagogical active grammar, pedagogical passive grammar. Psycholinguistic differences between them in speech–generating mechanisms of Man are shown, as well as corresponding grammatical rules and exercises. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3368 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.