Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, М. А.-
dc.contributor.authorКараваєва, Т. Л-
dc.contributor.authorЗукіна, Л. Б.-
dc.contributor.authorPanchenko, M. O.-
dc.contributor.authorKaravaeva, Tetyana Leonidivna-
dc.contributor.authorZukina, L. B.-
dc.date.accessioned2019-08-21T11:09:24Z-
dc.date.available2019-08-21T11:09:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПанченко М. А. Методичні підходи до навчання граматики іноземної мови / М. А. Панченко, Т. Л. Караваєва, Л. Б. Зукіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 108-115.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3368-
dc.description.abstractЗ методичної точки зору опис граматики мови може виконуватись як лінгвістична граматика і як педагогічна граматика. У статті описуються диференційовані педагогічні граматики, а саме, активна і пасивна граматики. Показані психолінгвістичні розбіжності між ними, що закладені в моворозумових механізмах людини, а також наводяться приклади спрямованості правил і вправ активної і пасивної граматики. From the point of view of methodology the grammar of any language can be described as referring to linguistics and as referring to pedagogy of teaching the language. The article deals with differential pedagogical types of grammar,i.e. pedagogical active grammar, pedagogical passive grammar. Psycholinguistic differences between them in speech–generating mechanisms of Man are shown, as well as corresponding grammatical rules and exercises.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна граматикаuk
dc.subjectлінгвістична граматикаuk
dc.subjectактивна граматикаuk
dc.subjectпасивна граматикаuk
dc.subjectпродуктивна граматикаuk
dc.subjectрецептивна граматикаuk
dc.subjectоперації синтезуuk
dc.subjectоперації аналізуuk
dc.titleМетодичні підходи до навчання граматики іноземної мовиuk
dc.title.alternativeMethodological approaches to teaching grammar of the foreign languageuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf810.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.