Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3366
Title: | Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики |
Other Titles: | Theoretical and methodological basics of the active and operational component of future compuer science teachers’ scientific and cognitive competence |
Authors: | Кожухар, Ж. В. Kozhukhar, Zhanna |
Keywords: | компетентність науково-пізнавальна компетентність діяльнісно-операційний компонент система самостійних завдань competence scientific and cognitive competence active and operational component |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кожухар Ж. В. Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 145-153. |
Abstract: | У статті сформульовано поняття «науково-пізнавальна компетентність». Розглядається процес формування діяльнісно-операційного компонента науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Проаналізовано та виділено педагогічні умови формування даної компетентності в процесі вищої освіти. In the article the concept “scientific and cognitive competence” is formulated. The process of formation of the active-operational component of future computer science teachers’ scientific-cognitive competence is considered. The pedagogical means of formation of this competency are analyzed and underlined. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3366 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kozhukhar teor.pdf | 532.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.