Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3338
Title: | Професійна підготовка суднових механіків засобами міждисциплінарної інтеграції |
Other Titles: | Ship engineer professional learning by means of interdisciplinary integration teaching |
Authors: | Ляшенко, У. І. Lyashenko, U. I. |
Keywords: | міждисциплінарна інтеграція міжпредметні зв’язки підготовка суднових механіків знання уміння навички професійно–орієнтовані дисципліни interdisciplinary integration interdisciplinary links ship engineer teaching knowledge and skills professionally oriented subjects |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ляшенко У. І. Професійна підготовка суднових механіків засобами міждисциплінарної інтеграції / У. І. Ляшенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 60-66. |
Abstract: | У статті розглядається проблема підготовки суднових механіків вищих морських навчальних закладів засобами міждисциплінарної інтеграції; акцентується увага на міжпредметних зв’язках дисциплін різних циклів підготовки (математика, фізика, англійська мова (за професійним спрямуванням); доведено, що міждисциплінарна інтеграція дозволяє органічно поєднати нову тему однієї дисципліни з попередніми знаннями з інших дисциплін, створює найбільш сприятливі умови для ефективного засвоєння знань, умінь і навичок курсантами морських навчальних закладів освіти. The article is devoted to the problem of ship engineer professional learning by means of interdisciplinary integration teaching at higher maritime educational establishments; interdisciplinary links of different teaching cycles are pointed out (mathematics, physics and professional English); it is proved that interdisciplinary integration allows suitably connect new topic of one subject to previous and new knowledge of other ones, makes it possible to organize the most favorable conditions for effective cadet’s knowledge and skills learning at maritime educational establishments. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3338 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.