Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3336
Title: | Принципи навчання німецької мови студентів технічних спеціальностей засобами самостійної навчальної діяльності |
Other Titles: | Principles of studying а german language for students of technical specialities through autonomous learning |
Authors: | Ленюк, Н. М. Lenyuk, N. M. |
Keywords: | методичні принципи дидактичні принципи студенти технічних спеціальностей самостійна навчальна діяльність німецька мова methodological principles didactic principles autonomous learning students of technical specialіties German language |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ленюк Н. М. Принципи навчання німецької мови студентів технічних спеціальностей засобами самостійної навчальної діяльності / Н. М. Ленюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 45-52. |
Abstract: | У статі обгрунтовано доцільність використання дидактичних та методичних принципів навчання німецької мови студентів технічних спеціальностей засобами самостійної навчальної діяльності. У статті визначені напрями, за якими проводяться сучасні дослідження самостійної навчальної діяльності як методичної проблеми у процесі навчання німецької мови, розглядаються основні принципи навчання німецької мови студентів технічних спеціальностей засобами самостійної навчальної діяльності, враховуючи сучасні вимоги і умови суспільства. The necessity to use the didactic and methodological principles of Studying German language for Students of technical specialities through Autonomous learning have been grounded in the article. The article identifies the ways in which modern research conducted autonomous learning as methodological problem in learning a German languagе. The article focuses on the main principles of studying a German language of the students’ autonomous learning organization within the modern society conditions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3336 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.