Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3331
Title: | Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів за допомогою бонусного оцінювання на практичних заняттях з англійської мови |
Other Titles: | The stimulation of students’ activity of mastering knowledge with a bonus system of measuring at the practical lessons of the english language |
Authors: | Русакова, Л. М. Rusakova, Lubov |
Keywords: | контроль навчально–пізнавальна діяльність бонусне оцінювання control mastering knowledge bonus system of measuring |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Русакова Л. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів за допомогою бонусного оцінювання на практичних заняттях з англійської мови / Л. М. Русакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 12-18. |
Abstract: | Активізація навчально–пізнавальної діяльності студентів тісно пов’язана з формуванням таких необхідних для майбутнього спеціаліста рис як: самостійність мислення,активність в пізнавальному процесі, творчий підхід у вирішенні професійних проблем. Формування та розвиток цих якостей також можливо активувати на практичних заняттях з англійської мови, використовуючи певні методичні засоби та контрольні завдання. The students’ activity of mastering knowledge is closely connected with the development of features necessary for a future specialist: individual mentality and way of thinking, activity in the process of mastering knowledge, creative skills in solving professional problems. The formation and the development of these features may be realized at English lessons using certain methods and control tasks. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3331 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.